Vi er her for dig på tlf. 43 71 17 77
Ring eller skriv til os
Har du brug for hjælp med det samme, anbefaler vi, at du ringer til os.
Tlf. nr. 43 71 17 77
E-mail: [email protected]
Åbningstider
Mandag - torsdag: 8.00-16.00
Fredag: 08.00-13.45
Adresse
Struergade 24
2630 Taastrup
OBS! Hvis du sender personfølsomme oplysninger til os
Vi anbefaler, at du altid benytter vores sikrede mailbox [email protected], hvis du sender følsomme oplysninger. Send aldrig personfølsomme oplysninger til os på sms.
Find din lokale forsikringsrådgiver
Som kunde hos Gartnernes Forsikring har du din egen personlige rådgiver, som er din kontaktperson, når du har brug for hjælp til eksisterende eller nye forsikringer. Er du ikke kunde endnu og ønsker et tilbud på dine forsikringer, kan din lokale forsikringsrådgiver også hjælpe med det.
Indtast dit postnummer i feltet nedenfor og tryk på "Søg", så får du kontaktoplysninger på din lokale assurandør.

Du kan også finde din lokale assurandør på kortet her:
- Nord- og Midtjylland - Kurt Simonsen
- Midt-, Øst- & Sønderjylland - Peter Wissing
- Fyn - Brian Hansen
- Storkøbenhavn, Nord- & Midtsjælland - Henrik Nygaard
- Sydsjælland, Lolland-Falster, Møn og Fyn - Lars Bak
Brug for akut hjælp uden for åbningstid?
Stenslag eller revnet bilrude?
Ring til Carglass på tlf. 43 22 98 81
Vi anbefaler Carglass® til udbedring af skader på dine bilruder. Har du tegnet din kaskoforsikring hos os, kan du ringe direkte til Carglass®, hvis du har fået en glasskade på din bil. De ordner alt omkring forsikringen direkte med os, og vi opkræver en evt. selvrisiko efterfølgende. Reparation af stenslag er gratis, hvis du har tegnet friskade/selvrisikoforsikring.
Med Carglass® er du garanteret høj kvalitet og god service:
- De kan komme til dig, eller du kan tage forbi ét af deres værksteder.
- De skifter kun ruden, hvis den ikke kan repareres.
- De monterer kun ruder af samme kvalitet som bilfabrikkernes.
- De monterer altid nye ruder efter bilfabrikkernes forskrifter.
Du kan ringe til Carglass® på tlf. 43 22 98 81 alle hverdage mellem kl. 7.30 og 17.00.
Vi vil gerne vide, hvordan du oplever vores service
Hos Gartnernes Forsikring gør vi vores bedste for at give alle kunder den bedst mulige service hver gang, og vi arbejder hele tiden på at blive bedre.
Derfor vil du, når du har talt i telefon med os, modtage en sms, hvor vi beder dig bedømme din oplevelse med os. Du kan også opleve at blive spurgt, om vi må optage samtalen til efterfølgende evaluering. Vi optager naturligvis ikke samtaler uden samtykke.
Vi håber, du vil tage godt imod disse initiativer, da det hjælper os til at give en endnu bedre betjening fremadrettet.
Har du haft en god oplevelse med os?
Eller er du bare generelt tilfreds med at være kunde hos Gartnernes Forsikring? Så håber vi, at du vil dele det med andre, og hvis du har tid og lyst, skrive en anmeldelse på TrustPilot.