FAQ - ofte stillede spørgsmål

Her på siden kan du finde svar på nogle af de spørgsmål, som vi oftest får.

Finder du ikke svar på, hvad du søger, er du altid velkommen til at kontakte os på tlf. 43711777 eller e-mail gaf@garfors.dk.

Hvordan anmelder jeg en skade?

Hvis du har haft en skade relateret til én af de forsikringer, du har tegnet hos os, skal du anmelde den til os hurtigst muligt. Du kan læse mere og anmelde skaden på siden her.

Hvad gør jeg, hvis jeg har brug for akut hjælp uden for jeres åbningstid?

Har du brug for akut hjælp i forbindelse med en skade eller et uheld uden for vores åbningstid, har vi en række samarbejdspartnere, som kan hjælpe dig døgnet rundt. Læs mere her

Hvilke forsikringer er lovpligtige at tegne?

Som privatperson er der en række lovpligtige forsikringer, som du kan være forpligtiget til at tegne alt afhængig af, om du har har hus, bil eller kæledyr. På siden her kan du se, hvilke lovpligtige forsikringer, der er relevante for dig og din situation. Læs mere her

Hvad skal jeg give samtykke til for at tegne forsikring?

I forbindelse med, at du tegner forsikringer hos os, giver du samtykke til, at vi må indhente og videregive dine kundeoplysninger. Læs mere her

Hvordan finder jeg ud af, hvad mit indbo er værd?

Når du køber en indboforsikring, skal du angive den samlede forsikringsværdi (indbosum), dvs. hvad det vil koste at genanskaffe alt indbo i tilfælde af en totalskade – f.eks. en brand. Hvis du har svært ved at beregne din indbosum, har vi lavet et hjælpeskema. Hent det her

Skal jeg have rødt eller grønt kort med, når jeg skal på bilferie i udlandet?

Faktisk behøver du som udgangspunkt ingen af delene, med mindre du rejser i en række særlige lande i Østeuropa. Det vigtigste at have med er et tlf. nr. til SOS International +45 70 10 50 52. Mange kan dog godt lide at have det grønne kort med som en ekstra sikkerhed. Læs mere her

Hvilke dokumenter skal jeg have liggende i bilen, når jeg har vejhjælp i min forsikring?

Vejhjælp er en tilvalgsdækning til Bilforsikringen og Motorkøretøjsforsikringen som dækker bl.a. følgende assistancer: Bugsering, starthjælp, hjulskifte, brændstofudbringning, døroplukning mm. Har du vejhjælp i din forsikring (fremgår af din police), er det en god idé at printe Gartnernes Forsikrings vejhjælpskort ud og altid have det i bilen, så du nemt kan få hjælp, hvis uheldet er ude. Du kan læse mere om vejhjælp og hente vejhjælpskortet på denne side.

Hvilke dokumenter skal jeg have med på ferien, hvis jeg har en årsrejseforsikring?

Årsrejseforsikring Verden er en tilvalgsdækning til Familieforsikringen, hvor hele husstanden er dækket. Har du en Årsrejseforsikring i din Familieforsikring (fremgår af din police), er det en god idé at printe Gartnernes Forsikrings rejseforsikringskort ud og altid have det med på rejsen, så du nemt kan få hjælp, hvis uheldet er ude. Du kan læse mere om vores årsrejseforsikring og hente rejseforsikringskortet på denne side.

Hvordan får jeg fat i Gartnernes Forsikrings fine årskalender?

Hos Gartnernes Forsikring udgiver vi hvert år en årskalender, som blandt mange af vores kunder er blevet virkelig populær. Du kan udfylde formularen her, hvis du gerne vil have den tilsendt med posten. Udfyld bestillingsformularen her.

Hvor finder jeg den seneste årsrapport fra Gartnernes Forsikring?

Du kan finde vores årsrapporter og andre finansielle informationer på siden her.

Sitemap
CloseClose

Søg på Gartnernes Forsikring GS

Ved brug af indeværende hjemmeside accepterer du brugen af cookies for at give dig den bedste brugeroplevelse.
Yderligere information findes under Persondatapolitik
Ok